Functie
Voor een bedrijf in Lievegem zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
- Bouwdossiers analyseren
- Het dossier voor de projectuitvoering voorbereiden
- Het contact tussen klant en technische dienst
- Contact met de leverancier
- Offertes opmaken
- Opvolgen van bestellingen -> aan de hand daarvan maak je de planning
- Diverse administratieve taken
Jouw profiel
- Secundair diploma
- Je kan resultaatgericht, nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Je hebt commercieel inzicht.
- Je bent sociaalvaardig.
- Je hebt interesse in techniek, niet noodzakelijk ervaring maar wel zin om bij te leren.
- Verder ben je ook vlot, behulpzaam en professioneel in de omgang met klanten.
- Kennis van Frans en/of Duits zijn pluspunten.
-
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
-
Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
-
Vergaderingen van de projectgroep organiseren
Verslagen opstellen
-
Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
-
Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
-
Documenten coderen, klasseren en archiveren
-
Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
-
Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
-
Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
Aanbod
- Je komt terecht in een professioneel en dynamisch team die geen enkele uitdaging uit de weg gaat.
- Je krijgt een voltijdse job met doorgroei mogelijkheden en een mooi salaris.
Solliciteren
Jessica Verbeyst
09 393 46 10
evergem@go4jobs.be